اخبار

پیام تبریک مهندس ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مهندس ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
 
 
 

 

 

 

 

متن پیام:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
بی تردید استقلال و اقتدار امروز کشور عزیزمان حاصل ایثار ، پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان وایثاگرانی است که با نثار جان و خون خود درخت تنومند ایران اسلامی را به بار نشانده تا امروز مامن و امیدی برای کشورهای مظلوم و ستمدیده باشد.
خرسندیم که نیروگاه رامین نیز همزمان با ایام دفاع از کیان کشورمان همراه و همگام با ملت متعهد و سلحشور ؛ ضمن تولید انرژی حیاتی برق در آن شرایط حساس و تاریخی و با وجود بمباران این زیرساخت استراتژیک توانسته است با اعزام کارکنان و تلاشگران جهادگر خود به خطوط مقدم و پشتیبانی جبهه نقش اثرگذاری داشته و به برکت همین افتخار امروز شاهد تداوم ۴۰ ساله تولید انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف میهن عزیزمان هستیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نقلاب اسلامی،دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، هفته دفاع مقدس را به همه کارکنان و خانواده نیروگاه رامین بویژه خانواده ایثارگران و ۶ شهید والامقام این مجموعه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق تداوم خدمت رسانی و سربلندی شما را مسئلت می نمایم.
 
ناصر محمدی
مدیرعامل نیروگاه رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۸
 
#کانال خبری نیروگاه رامین
@prrppa
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۸