اخبار

جایگاه استان خوزستان و نیروگاه رامین در صنعت برق کشور جایگاهی مهم و حیاتی است

جایگاه استان خوزستان و نیروگاه رامین در صنعت برق کشور جایگاهی مهم و حیاتی است
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در نشستی که با حضور دکترسودانی نماینده مجلس ، مهندس حائری مدیرعامل شرکت توانیر ، مسئولین شهرستان باوی و مدیران صنعت برق استان خوزستان در این نیروگاه برگزار شد راهکارهای تعامل بیشتر صنعت برق استان خوزستان در شهرستان باوی مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر سودانی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

جایگاه استان خوزستان و نیروگاه رامین در صنعت برق کشور جایگاهی مهم و حیاتی است

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  در نشستی  که با حضور  دکترسودانی نماینده مجلس ، مهندس حائری مدیرعامل شرکت توانیر ، مسئولین شهرستان باوی و مدیران صنعت برق استان خوزستان در این نیروگاه برگزار شد راهکارهای تعامل بیشتر صنعت برق استان خوزستان در شهرستان باوی مورد بررسی قرار گرفت .

در ابتدای این نشست مهندس موسوی مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن ارائه گزارش عملکرد واحدهای تولیدی در نیمه اول سال جاری در پیک مصرف برق در تابستان به تشریح خدمات این نیروگاه در حوزه شهرستان باوی پرداخت .

در این نشست سیدی فرماندار شهرستان باوی نیز به بیان فرصتها و پتانسیل بلقوه اقتصادی و اجتماعی این شهرستان پرداخت و  با اشاره به لزوم تسریع احداث واحدهای 7 و 8 نیروگاه رامین ، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران صنعت برق در بهبود روند توسعه این شهرستان شد .

دکتر سودانی نماینده مردم شهرستانهای اهواز ، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز تلاش جهادگونه کارکنان این نیروگاه در خدمت رسانی به مردم استان خوزستان را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت : دولت با برنامه ریزی هدفمند و بنیادی اهداف مطلوبی را در حوزه صنعت برق کشور دنبال می کند و  کمیسیون انرژی مجلس بمنظور ایجاد بستر مطلوب و سازوکارهای قانونی و مدون تعامل و همکاری نزدیکی با این مجموعه دارد . وی  همچنین با اشاره به نقش این نیروگاه در تامین آسایش مردم خوزستان ، جایگاه صنعت برق استان بعنوان یکی از مهمترین قطبهای تولید انرژی کشور را  ،  جایگاهی مهم و حیاتی دانست و اظهار امیدواری نمود تا با تعامل وهمکاری بیشتر مدیران صنعت برق با مسئولین ، شاهد خدمت رسانی مطلوب تر به مردم شریف استان خوزستان باشیم .

مهندس حائری مدیرعامل شرکت توانیر نیز پس از استماع بیانات نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  و سایر مدعوین جلسه ، عملکرد نیروگاه رامین در تابستان  و پیک مصرف برق را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت : این نیروگاه با توجه به مشکلات مالی و گرمای طاقت فرسای جنوب ، با تکیه بر دانش و توان فنی و مهندسی خود توانست با ساخت برخی از قطعات و تجهیزات مهم و مورد نیاز خود و همچنین بهره برداری اصولی از هر 6 واحد تولیدی ، ضمن تولید پایدار انرژی و پشتیبانی از شیکه سراسری برق کشور عملکرد مطلوب و بی سابقه ای طی 35 سال گذشته داشته باشد .

 وی همچنین با اشاره به رسالت واقعی نیروگاه رامین و تکریم مردم و مسئولین ولایتمدار شهرستان باوی ، لزوم تعامل و همکاری صنعت برق با این شهرستان رامورد توجه قرار داده و  از مسئولین صنعت برق خوزستان خواست ضمن بررسی راهکارهای قانونی و دستورالعمل های اجرایی ، تعامل و همکاری بیشتری با این شهرستان داشته باشند  .

در پایان این نشست مدیران صنعت برق و مسئولین از روند اجرای طرح احداث واحدهای 7 و 8 نیروگاه رامین بازدید کردند.

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۵۸۴