اخبار

در فصل تابستان و پیک مصرف برق محقق شد؛

پایداری واحدهای تولید برق نیروگاه رامین با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات صنعتی

پایداری واحدهای تولید برق نیروگاه رامین با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات صنعتی
این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود به اعتماد به جوانان خلاق توانست با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی، تولید انرژی برق و پایداری واحدهای تولید خود را در فصل تابستان و پیک مصرف برق تقویت کند.
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: پایداری واحدهای تولیدی مهمترین هدف ما به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برق است وخرسندیم با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان خود توانستیم با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی تولید انرژی برق و پایداری واحدهای تولیدی خود را تقویت کنیم.
 
وی تحریم های های صنعتی سال‌های اخیر را فرصتی برای این نیروگاه و صنعت برق دانست و اظهار داشت: جوانان متخصص و متعهد نیروگاه رامین این تهدید مهم و استراتژیک را با تحقیقات و بررسی‌های فنی خود تبدیل به فرصتی برای خودکفایی و بروز توانمندی خود نمودند و هم اکنون اغلب قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را از همین طریق و با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی تولید و تامین می کنیم.
 
علی صفری نیا رئیس اداره نگهداری و تعمیرات توربوژنراتور نیروگاه رامین نیز اظهار داشت:  توربوژنراتور یکی از مهمترین، حساس ترین و فنی ترین بخش های نیروگاه های بخاری محسوب می شود و طی ۵ ماهه سال جاری توانستیم با مشارکت شرکتهای توانمند بومی و نیز بکارگیری ظرفیت های داخلی نیروگاه و البته در کنار فعالیتهای گسترده همکارانمان در سایر قسمتهای نیروگاه، اقدام به بازسازی و همچنین ساخت قطعات مختلفی در بخش مکانیکال ژنراتور و سیستم کنترل توربین نماییم. 
وی گفت: با توجه به شرایط کاری توربین و لزوم توجه به سلامت  قطعات و تجهیزات جانبی آن باعث گردید تا با تمرکز بر ساختار علمی و فنی آنها بتوانیم به دانش ساخت و  بازسازی اصولی و استاندارد این قطعات دست یابیم.
 
شایان ذکر است نیروگاه رامین نیروگاه ۱۸۰۰ مگاواتی نیروگاه رامین بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری و تامین برق مورد نیاز استان خوزستان می کند.
 
#کانال خبری نیروگاه رامین اهواز
@prrppa
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۱۵۹