اخبار

در پی امداد رسانی مطلوب نیروگاه رامین در کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان

اعطای لوح تقدیر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی به مدیرعامل واعضای کمیته بحران نیروگاه رامین.

اعطای لوح تقدیر مدیرعامل  شرکت مادر تخصصی برق حرارتی به مدیرعامل واعضای کمیته بحران نیروگاه رامین.
محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی از اقدامات و نقش اثرگذار نیر.گاه رامین در امدادرسانی به مناطق سیل زده خوزستان تقدیر وتجلیل نمود
 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در همایش فرماندهان و مدیران عقیدتی پایگاههای بسیج شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور که در تهران برگزارشد محسن طرزطلب  مدیرعامل این شرکت با اشاره به اقدامات فنی-تخصصی نیروگاه رامین بمنظور کاهش اثرات سیل  بر روند تولید پایدار انرژی برق نقش اثرگذار ومطلوب این نیروگاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده خوزستان تقدیر وتجلیل نمود .
وی همراهی کارکنان و تلاش شبانه روزی آنان در امداد رسانی به مناطق سیل زده را جلوه ای از ایثار و گام نهادن در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و برتداوم همکاری ها و ارتقاء سطح آمادگی نیروگاه در شرایط بحران تاکید نمود .
شایان ذکر است نیروگاه رامین بعنوان قرارگاه امدادی صنعت برق حرارتی کشور وظیفه جمع آوری و مدیریت کمکهای اهدائی سایر نیروگاههای حرارتی کشور را به عهده داشت و با تشکیل گروههای جهادی اقدام به احداث سیل بند های ثابت و متحرک ، امداد رسانی به مناطق سیل زده و خدمات لجستیکی و پشتیبانی در مناطق سیل زده نموده است .
  همچنین مشارکت در استقرار موکب امام رضا(ع) با ارائه بیش از 300هزار پرس غذای گرم ، ارائه خدمات لجستیکی و امدادی به پست برق شمالغرب خوزستان و همکاری با دستگاههای اجرایی و نهادهای امدادی از دیگر اقدامات این نیروگاه در گذر از بحران سیل اخیر خوزستان بود . گفتنی است در همایش فرماندهان و مدیران عقیدتی پایگاههای بسیج شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور که در تهران برگزارشد مجید دالوند به نمایندگی از مدیریت و کمیته بحران نیروگاه رامین لوح تقدیمی مدیرعامل شرکت مادرتخصص تولید برق حرارتی را دریافت نمود .
@prrppa
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۳