اخبار

سمینار حجاب و عفاف در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف سمیناری با حضور بانوان شاغل در این نیروگاه برگزار شد .

     بمناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف

سمینار حجاب و عفاف در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :بمناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف سمیناری با حضور بانوان شاغل در این نیروگاه برگزار  شد .

در این سمینار سرکار خانم اخلاقی استاد حوزه و دانشگاه به تشریج شاخصه های  ارزشمند حجاب و عفاف در جامعه و تاثیرات  مهم و اساسی  آن در محیط کاری و خانواده پرداخت .

خانم مهندس پناهی مشاور مدیرعامل نیروگاه رامین در امور بانوان با اشاره به برگزاری سمینار ها و همایش های مختلفی که این نیروگاه طی سالهای اخیر در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار نمود اظهار داشت :  نیروگاه رامین در کنار تولید انرژی برق توجه خاصی به مسائل فرهنگی و اجتماعی کارکنان و خانواده های خود دارد  و به  بمنظور تقویت  فرهنگ دینی و اخلاقی  حجاب و عفاف اقدام به برگزاری این سمینار در نیروگاه نمود.

وی همچنین گفت:  بانوان تلاشگر این نیروگاه در محیطی سالم و پویا  همگام با سایر کارکنان در قسمتهای مختلف صنعتی و اداری فعالیت می کنند و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در کنار آموزشهای فنی و تخصصی  به بانوان شاغل از برنامه های مدون شده این نیروگاه است .

۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۷:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۳۳۴