اخبار

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز:

روابط عمومی تجلی، عشق تعهد و مسئولیت پذیری است

روابط عمومی تجلی، عشق تعهد و مسئولیت پذیری است
در دیداری که مجموعه روابط عمومی نیروگاه رامین به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی وارتباطات با مدیرعامل نیروگاه داشتند بر تقویت ارتباطات اجتماعی و توسعه تعاملات تاکید شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط. نیروگاه رامین اهواز: در ابتدای این دیدار سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این مجموعه در یک سال گذشته پرداخت. وی کسب توفیقات روابط عمومی نیروگاه را حاصل تلاش و همت متخصصان این مجموعه ، حمایت واعتماد مدیرعامل و همکاری سایر معاونین و قسمتهای نیروگاه دانست و اظهار امیدواری نمود با حفظ و تقویت رویکردها و همچنین ساختارها و زیرساختهای ارتباطی شاهد تداوم پویایی و خدمت رسانی بیشتر به همکاران و جامعه مخاطب باشیم.
 
ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه روابط عمومی نیروگاه اظهار داشت: روابط عمومی تجلی عشق، تعهد و مسئولیت پذیری در این مجموعه است و خرسندیم طی این سال ها با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل همدل و همراه خود و بکارگیری ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی توانسته است در انعکاس اقدامات و توانمندی های نیروگاه رامین موفق و سربلند باشد.
 
وی تکریم ارباب رجوع و توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی را نیز بخش مهمی از نقاط قوت مجموعه روابط عمومی نیروگاه در تقویت ارتباطات اجتماعی و توسعه تعاملات  برشمرد و بر بهبود این رویکرد تاکید نمود. محمدی در ادامه با اشاره به توفیقات روابط عمومی در سطح صنعت برق طی سالهای اخیر به نقش اثرگذار و کلیدی روابط عمومی در انعکاس خدمات و توانمندی این نیروگاه پرداخت و اظهار امیدواری نمود با رفع دغدغه‌ها و چالش‌های مرتبط با حوزه روابط عمومی بتوانیم شاهد ارتقای سطح روحیه و انگیزه همکاران و پویایی بیشتر نیروگاه رامین در سطح جامعه باشیم.
 
در ادامه این دیدار پرسنل روابط عمومی  به بیان دیدگاهها و دغدغه خود پرداختند که با استقبال و ارائه راهکارهای مدیرعامل واقع گردید.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۳۷
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۴۶۲