اخبار

اقدام جهادی بسیجیان نیروگاه رامین اهواز در احداث سیل بند متحرک حاشیه رودخانه کارون.

اقدام جهادی بسیجیان نیروگاه رامین اهواز در احداث سیل بند متحرک حاشیه رودخانه کارون.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: بسیجیان نیروگاه رامین اهواز در اقدامی جهادی و در بازه زمانی 10ساعته اقدام به ساخت و احداث سیل بند متحرک با استفاده از ورق ها و تجهیزات مستعمل به طول 7 متر و عرض 1/5متر نمود.
 

 

 

 

 

 

 
مهندس مجید دالوند فرمانده بسیج نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: همزمان با طغیان رودخانه کارون و وقوع سیل در روستاهای حاشیه این رودخانه، بسیجیان متخصص این نیروگاه با اعلام آمادگی و حضور در اکیپ های پشتیبانی اقدام به کمک رسانی و مشارکت در عملیاتهای امدادی و مقابله با کاهش اثرات سیل در منطقه نمودند. 
وی گفت: مدیرعامل نیروگاه با رصد وجدیدت موضوع با تشکیل جلسه کمیته بحران ، مقاوم سازی تاسیسات نیروگاه و بکارگیری پتانسیل لجستیکی و نیروی انسانی متخصص بمنظور مشارکت در عملیاتهای مقابله با اثرات سیل در منطقه را مهمترین رویکرد این نیروگاه طی روزهای اخیر دانست که مشارکت در احداث سیل بند منطقه مویلحه از توابع شهر ویس و ارائه خدمات پشتیبانی پیش از وقوع سیل را از اقدامات نیروگاه رامین عنوان نمود.
دالوند در ادامه گفت: اقدامات جهادی و اجرای عملیات های سریع در شرایط بحران همواره از شاخصه های کارکنان تلاشگر نیروگاه رامین بوده و با توجه به تشدید بارندگی و طغیان رودخانه کارون و وقوع سیل در منطقه با همت بسیجیان نیروگاه و با استفاده از ورق ها و تجهیزات مستعمل در کمتر از 10 ساعت اقدام به ساخت و احداث سیل بند متحرک به طول 7 متر و عرض 1/5متر درحاشیه پرخطر کارون  در منطقه غرب شهرویس نمودیم. که خوشبختانه  در ساعات اولیه روز 13 فروردین نصب وعملیاتی گردید. 
وی همچنین از آمادگی کامل بسیجیان نیروگاه رامین بمنظور مشارکت و اقدامات امدادی در منطقه خبر داد.
۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۳۵۵