اخبار

سومین دوره از سمینارهای علمی-پژوهشی بسیج نیروگاه رامین اهواز آغاز شد.

سومین دوره از سمینارهای علمی-پژوهشی بسیج نیروگاه رامین اهواز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: ششمین سمینار علمی-پژوهشی بسیج با ارائه و بررسی دو مقاله تخصصی در بخش های بویلر و برج های خنک کن و با حضور مدیران و کارشناسان نیروگاه برگزار شد.
 

 

 

 

 
در ابتدای این سمینار مهندس ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین، بخش زیادی از دستاوردها و عملکرد رو به رشد این مجموعه را حاصل اراده، دانش و تجربه کارکنان جهادگر و روحیه بسیجی آنان دانست و اظهار امیدواری نمود این پژوهش ها همچنان بتوانند ضمن رفع چالش های فنی-مهندسی باعث اصلاح روش ها و بهبود فرآیندهای بهره برداری واحدهای نیروگاه رامین شوند و ایشان در ادامه نوید حمایت بیشتر از کارهای پژوهشی و علمی را دادند.
مهندس مجید دالوند فرمانده بسیج شهدای نیروگاه رامین نیز ضمن ارائه گزارشی از پروژه ها و تحقیقات بسیجیان نیروگاه در عرصه فنی-مهندسی به عملکرد مطلوب نیروگاه در عرصه اقتصاد مقاومتی و پیشتازی این مجموعه در صنعت برق حرارتی کشور پرداخت و اظهار امیدواری نمود در دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد تحقق رهنمونهای مقام معظم رهبری با تکیه بر رویکرد و اهداف گام دوم انقلاب باشیم.
  در ادامه مهندس مصطفی صادقی مشاور فنی مدیرعامل به ارائه پژوهشی تحت عنوان  "بررسی تحلیلی کیفیت احتراق در دیگ های بخار نیروگاهی" پرداخت و آخرین نتایج پژوهش خود را تشریح نمود. قبل از آن نیز ایشان ضمن تبریک فرارسیدن ۴۰ سالگی نیروگاه و انقلاب اسلامی اذعان داشتند که دوره ی دشواری را که پشت سرگذاشتیم و توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم در آینده با پختگی بیشتر راه دشوار باقیمانده را به سمت اهداف والا طی می کنیم.
همچنین در ادامه مهندس محمدامین عطارزاده کارشناس مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه رامین ضمن تشریح پژوهش خود تحت عنوان"بررسی و محاسبه میزان آب جبرانی برج خنک کن تر و ارائه راه کارهای کاهش مصرف آب"  به ارائه راه کار اجرای این یافته های فنی پرداخت.
شایان ذکر است در انتهای این سمینار ضمن تقدیر از این پژهشگران ارائه دهنده و تقدیم لوح یادبود؛ از مهندس میثم درخشان کارشناس الکتریک نیروگاه رامین و معاون علمی پژوهشی بسیج نیروگاه به پاس اهتمام در برپایی غرفه بسیج صنعت برق حرارتی که در هجدهمین نمایشگاه بین المللی برق تهران برگزار شد با ارسال لوحی از سوی فرمانده بسیج صنعت برق حرارتی کشور تقدیر شد.
@prrppq
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۷۹