اخبار

جشن تکریم بازنشستگان و کارگران نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

در جشنی که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد از بازنشستگان و کارگران تلاشگر این نیروگاه تقدیر بعمل آمد .

جشن تکریم بازنشستگان و کارگران نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در جشنی که   به مناسبت گرامیداشت  روز جهانی کار و کارگر برگزار شد   از بازنشستگان و کارگران تلاشگر  این نیروگاه تقدیر بعمل آمد .

در این جشن که با حضور  حجت السلام آفرین امام جمعه شهر ویس و مدیران و کارکنان  و بازنشستگان  تلاشگر این نیروگاه  برگزار شد مهندس سیدعلیرضا موسوی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با تجلیل از خدمات صادقانه بازنشستگان این نیروگاه  ، تجربه و دانش  این  عزیزان را  گنجینه ای   ارزشمند  دانست  و  تداوم ارتباط با بازنشستگان و استفاده از تجربیات و تخصص آنان را  امری  مهم  و ضروری دانست .

مهندس موسوی نقش کارگران متعهد و تلاشگر این نیروگاه در تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف را  نقشی مهم و اساسی دانست و اظهار داشت : افتخارات کسب شده این نیروگاه طی سالهای اخیر جز با تلاش کارکنان متخصص و سختکوش نیروگاه میسر نبوده و اظهار امیدواری نمود در سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی است شاهد توسعه اقتصادی و توجه بیشتر به فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی باشیم .

درپایان این جشن که با اجرای گروههای هنری همراه بود از 36 بازنشسته و 20 گارگر نمونه این نیروگاه تجلیل بعمل آمد.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۴۳۰