اخبار

پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین اهواز بعنوان پایگاه نمونه بسیج استان خوزستان انتخاب شد

این پایگاه ضمن کسب عناوین متعدد در سطح کشور و استان خوزستان طی سالهای اخیر ، کسب رتبه های برتر اسوه کشوری در سالهای 1382 و 1383 را نیز در کارنامه فعالیت خود دارد .

از سوی سازمان بسیج کارگری

پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین اهواز بعنوان پایگاه نمونه بسیج استان خوزستان انتخاب شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  پایگاه مقاومت بسیج این نیروگاه از سوی سازمان بسیج کارگری استان خوزستان بعنوان پایگاه نمونه این استان انتخاب شد.

مسعود چهرازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این نیروگاه با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی این پایگاه ، عملی نمودن رهنمونهای مقام معظم رهبری در خصوص حضور و مشارکت ملت ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را از رویکردهای مهم این نیروگاه در سال 1392  عنوان نمود.

وی همچنین برگزاری مستمر کلاسهای  حلقه های صالحین ، برگزاری مطلوب برنامه های ملی و مذهبی ، برگزاری  همایشها ، سمینارها و اردوهای فرهنگی و حمایت از پژوهشگران و فعالین عرصه تولید و خودکفایی را از مهمترین اقدامات این پایگاه در سال 92 دانست .

لازم بذکر است این پایگاه ضمن کسب عناوین متعدد در سطح کشور و استان خوزستان طی سالهای اخیر ، کسب رتبه های برتر اسوه کشوری در سالهای   1382  و   1383 را  نیز در کارنامه فعالیت خود دارد .

۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ۰۸:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۴۰۳