اخبار

غرفه نمایشگاهی نیروگاه رامین اهواز غرفه برتر شناخته شد

غرفه نمایشگاهی نیروگاه رامین اهواز غرفه برتر شناخته شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در چهارمین همایش و نمایشگاه ملی تعامل انجمن صنفی نیروگاههای کشور که در نیروگاه شید محمد منتظری اصفهان برگزار شد غرفه نیروگاه رامین بعنوان غرفه برتر شناخته شد .

در چهارمین همایش و نمایشگاه ملی تعامل انجمن صنفی نیروگاههای کشور

غرفه نمایشگاهی نیروگاه رامین اهواز غرفه برتر شناخته شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در چهارمین همایش و نمایشگاه ملی تعامل انجمن صنفی نیروگاههای کشور که در نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان برگزار شد غرفه نیروگاه رامن بعنوان غرفه برتر شناخته شد .

مهندس سید علیرضا موسوی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  با اشاره به اقدامات و توانمندی های این نیروگاه در ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی اظهار داشت : تکیه و اعتماد به توانمندی های بومی و تعامل با سازندگان  داخلی از مهمترین رویکردهای نیروگاه رامین در تحقق خودکفایی ملی و توسعه دانش فنی و مهندسی در بخش نیروگاهی است که تاکنون به لطف خدا توانستیم ضمن بروزرسانی تجهیزات خود ، اقدامات موثری در جهت استمرار و پایداری واحدهای تولیدی انجام دهیم .

 وی همچنین گفت : در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی های خود در ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی ، اقدام به معرفی توانمندی سازندگان و تامین کنندگان داخلی تجهیزات نیروگاهی نموده و امیدواریم با حفظ و توسعه این تعامل در بخش نیروگاهی ، گامی بلند در راستای سیاستهای کلان وزارت نیرو که رسیدن به خودکفایی است برداریم. 

۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۵۳۷