اخبار

تداوم پایداری واحدهای نیروگاه رامین درآخرین ماه تابستان

تداوم پایداری واحدهای نیروگاه رامین درآخرین ماه تابستان
این نیروگاه با تلاش کارکنان خود ضمن رفع مشکلات واحدهای نیروگاهی توانست با تداوم تولید انرژی حیاتی برق تامین کننده بخش زیادی از برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت کننده شبکه سراسری کشور باشد .
 
 
 
 
 
 
با استقرار جریان پایدار رطوبت و شرجی هوا در خوزستان
 
تداوم پایداری واحدهای نیروگاه رامین درآخرین ماه تابستان
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه با تلاش کارکنان خود ضمن رفع مشکلات واحدهای نیروگاهی توانست با تداوم تولید انرژی حیاتی برق تامین کننده بخش زیادی از برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت کننده شبکه سراسری کشور باشد .
مهندس ناصر محمدی سرپرست نیروگاه رامین اظهار داشت : رفع سریع و اصولی مشکلات و محدودیت های تولید برق در این نیروگاه 1850 مگاواتی ، یکی از مهمترین دغدغه های ما و مدیران صنعت برق بویژه در پیک مصرف برق و تابستان است . وی گفت : طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته همواره توانستیم با تکیه بر همت ،دانش و تجربه کارکنان خود ضمن رفع بموقع این چالشها در جهت تولید مستمر این انرژی حیاتی گام برداریم و خداوند را شاکریم که نتیجه تلاشهای جهادگونه کارکنان نیروگاه رامین در تولید پایدار این انرژی و آسایش مردم تجلی یافت .
محمدی همچنین با اشاره به نیاز شبکه برق کشور و لزوم درمدار بودن همه واحدهای نیروگاه رامین تا پایان پیک مصرف برق اظهار داشت : استان خوزستان همواره در نیمه مرداد الی پایان شهریور شاهد بروز پدیده شرجی ( رطوبت بالای هوا ) است که این موضوع بر سطح آمادگی نیروگاه بدلیل مصرف بیش از حد انرژی برق توسط مردم ، شرکتها و ادارت و استفاده آنها از تجهیزات سرمایشی تاثیر مستقیمی دارد . وی گفت: نیاز مبرم مردم به این انرژی ، عزم ما را در حفظ و نگهداری واحدهای نیروگاه دوچندان کرده و همه تلاش خود را در جهت رفع محدودیت ها بکار گرفتیم .
محمدی افزود : رفع نشتی والوهای اسپری خانه بویلر واحد شماره یک نیروگاه رامین و راه اندازی مجدد این واحد 305 مگاواتی در کمتر از 24 ساعت از اقدامات اخیر پرسنل تلاشگر این مجموعه در راستای حفظ پایداری واحدهای نیروگاه رامین بوده است .
سرپرست نیروگاه رامین تعویض یکی از رگلاتور والوهای اسپری خانه بویلر با والو ساخته شده بدست پرسنل کارگاه ساخت قطعات نیروگاه رامین و همچنین تعمیر والواصلی این قسمت را مهمترین اقدام تعمیراتی این عملیات عنوان نمود .
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده بیش از 35% برق مورد نیاز استان خوزستان است.
 
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۵۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۶۴