اخبار

پیشاهنگ ؛ نیروگاه رامین اهواز رگ حیات استان خوزستان است.

پیشاهنگ ؛ نیروگاه رامین اهواز رگ حیات استان خوزستان است.
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس پیشاهنگ معاون راهبری تولیدشرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی طی بازدیدی که  از نیروگاه رامین اهواز داشتندضمن بررسی میزان آمادگی این نیروگاه و با اشاره به نقش حیاتی انرژی برق بویژه در استان خوزستان ، بر پایان  تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین اهواز  وهمچنین رفع مشکلات ومحدودیتهای دیگرواحدهاپیش از آغاز فصل گرما و پیک مصرف برق  بمنظور گذر از تابستان گرم پیش رو تاکید نمود.
 در ادامه این بازدید مهم وطی جلسه ای تخصصی  مهندس داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین گزارشی از اقدامات و دستاوردهای این نیروگاه طی سال گذشته و روند آمادگی و تعمیرات واحدهای تولیدی ارائه داده و از تکمیل فرایند تعمیرات و آمادگی هر ۶ واحد این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی پیش از آغاز پیک مصرف انرژی برق خبر داد.
 
همچنین در این جلسه تخصصی سایر مدیران نیروگاه به ارائه گزارشی از اقدامات فنی و تعمیراتی در واحدهای نیروگاهی پرداختند.
معاونت راهبری تولید برق حرارتی افت کمیت و کیفیت آب رودخانه کارون و تاثیرات آن در روند تولید پایدار انرژی برق در استان پرمصرف و گرم خوزستان را از چالشهای تولید برق در این منطقه دانست و بر نظارت دقیق ، تعمیرات تخصصی و بهره برداری اصولی از واحدهای نیروگاهی تاکید نمود. 
پیشاهنگ در ادامه به شرایط سخت تولید این انرژی حیاتی در استان گرم خوزستان اشاره نمود و ضمن تقدیر از تلاش همه کارکنان این مجموعه در تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم ، به ابعاد مختلف نقش مهم انرژی برق در ساختار اجتماعی، اقتصادی،سیاسی، امنیتی و بهداشتی جامعه پرداخت و نیروگاه رامین را رگ حیات استان خوزستان دانست.
 
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز  با ۶ واحد تولیدی و مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده حدود ۳۵درصد برق مورد نیاز استان خوزستان دومین استان پرمصرف انرژی برق است.
 

 معاون راهبری تولیدشرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی

 

#کانال_خبری_نیروگاه_رامین_اهواز 
@prrppa
۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۲۱