اخبار

سال ۹۶ ؛ سال تحقق اقتصاد مقاومتی در نیروگاه رامین اهواز

سال ۹۶ ؛ سال تحقق اقتصاد مقاومتی در نیروگاه رامین اهواز
تولید پایدار انرژی برق بویژه در تابستان طاقت فرسای 96 ، انجام تعمیرات اساسی واحدهای315 مگاواتی توسط کارکنان نیروگاه ،تحقق سهمیه تولید پیش بینی شده سال 96 در اوایل اسفندماه ، اقدامات اصلاحی فنی - مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی نمونه بارزی از دستاوردهای چشمگیر نیروگاه رامین اهواز در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده است.
 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین طی یاداشتی بمناسبت پایان سال 96 ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه پرسنل سختکوش و متعهد این نیروگاه اظهار امیدواری نمود این نیروگاه همچنان با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود و حمایت های مسئولان و مدیران بتواند با تولید پایدار انرژی حیاتی برق همچنان خدمت رسان مردم شریف ایران اسلامی باشد.
وی در این یاداشت اظهار داشت : امروز صنعت برق بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت ها و صنایع حیاتی در جهان شناخته می شود به طوری که پیشرفت و توسعه هر کشوری را بدون این صنعت و تولید ارزشمند آن نمی‌توان متصور شد. کشور ما نیز همچون سایر کشورهای جهان ارزش و نقش این انرژی حیاتی را دانسته و طی تاریخ افتخارآمیز این صنعت توانسته است از این انرژی به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و به عنوان زیرساختی مهم و اساسی، نقش اثرگذار و ماندگاری در توسعه آبادانی و خدمت‌رسانی به کشور عزیزمان داشته باشد.
استان خوزستان نیز به عنوان یکی از6 مهمترین قطب های صنعتی کشور و با شرایط آب و هوایی گرم، دومین استان پر مصرف انرژی برق در سطح کشور است و این موضوع اهمیت این انرژی را بیش از پیش تجلی نموده است . 
دراین وادی نیروگاه رامین اهواز نیز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و اصلی ترین تولید کننده برق استان خوزستان نقش بی‌بدیلی در فرآیند تامین برق این منطقه داشته و هم اکنون نیز با ۶ واحد تولیدی خود و با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت تولید کننده حدود ۳۵ درصد برق استان خوزستان قلمداد می شود. 
بدون شک تولید انرژی مورد نیاز این استان پرچالش ، کاری سخت و طاقت فرساست و خدا را شاکریم که با تکیه بر دانش و تجربه همکاران تلاشگر و متعهد و همچنین حمایت های مسئولین و مدیران توانستیم با تولید مستمر این انرژی، خدمت رسان شایسته‌ای برای مردم این خطه باشیم . 
سال ۹۶ که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامگذاری شده بود سالی پربار و افتخار آفرین برای این نیروگاه بوده که تولید پایدار انرژی برق بویژه در تابستان طاقت فرسای 96 ، انجام تعمیرات اساسی واحدهای315 مگاواتی توسط کارکنان نیروگاه ،تحقق سهمیه تولید پیش بینی شده سال 96 در اوایل اسفندماه ، اقدامات اصلاحی فنی - مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی نمونه بارزی از دستاوردهای چشمگیر نیروگاه در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده است.
بی تردید تحقق اهداف ، رسالت و این دستاوردهای ارزشمند حاصل همت و تلاش شبانه روزی همه همکاران نیروگاه رامین بوده و ضمن تقدیر و تشکر از این عزیزان امید است با همدلی و تداوم همکاری متعهدانه در جهت رفع چالشهای پیش رو گام برداشته و شاهد تداوم خدمت رسانی و تولید انرژی پایدار برق در سال ۹۷ و سالهای آتی باشیم.
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۹۷۷