اخبار

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی فردی به کارکنان و خانواده نیروگاه رامین اهواز

توجه به مسائل روحی و روانی همکاران و خانواده آنان همواره از برنامه های اجتماعی این نیروگاه بوده که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، زمینه ارائه خدمات مشاوره روانشناسی بصورت فردی و در خصوص مسائل خانوادگی ، تربیت فرزندان و امور شغلی به همکاران و خانواده آنان را بصورت یک روز درهفته در محل نیروگاه فراهم شده است .
 
  به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مریم شیشه بر مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نیروگاه رامین از ارائه خدمات مشاوره روانشناسی فردی به کارکنان و خانواده این نیروگاه خبر داد.
وی گفت : توجه به مسائل روحی و روانی همکاران و خانواده آنان  همواره از برنامه های  اجتماعی این نیروگاه بوده که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، زمینه ارائه خدمات مشاوره روانشناسی بصورت فردی و در خصوص مسائل خانوادگی ، تربیت فرزندان و امور شغلی به همکاران و خانواده آنان را بصورت یک روز درهفته در محل نیروگاه فراهم نمودیم .
شیشه بر افزود :  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سرکارخانم دکتر شیرالی نیا عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز  در روزهای پنجشنبه هرهفته از ساعت 9 الی 12 پذیرای همکاران و همچنین ارائه مشاوره به خانواده نیروگاه رامین  خواهد بود.
لازم بذکر است همکاران می توانند با مراجعه یا تماس با دفتر امور بانوان و خانواده نیروگاه نسبت به ثبت نام و  برنامه ریزی جهت دریافت خدمات مشاوره روانشناسی اقدام نمایند .
۵ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۶