اخبار

سومین حضور کودکان پرسنل نیروگاه رامین اهواز در برنامه کودک بادبادکها

سومین حضور کودکان پرسنل نیروگاه رامین       اهواز در برنامه کودک بادبادکها
برنامه بادبادکها که توسط گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز خوزستان در طی هفته بصورت مستقیم اجرا و پخش می شود پذیرای سومین گروه فرزندان پرسنل این نیروگاه بود .

با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان اجرا شد

سومین حضور کودکان پرسنل نیروگاه رامین اهواز در برنامه بادبادکها

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :   برنامه بادبادکها که  توسط گروه کودک و نوجوان  صدا و سیمای مرکز خوزستان در طی هفته بصورت مستقیم اجرا و پخش می شود پذیرای سومین گروه فرزندان پرسنل این نیروگاه بود .

مهندس اسماعیل جمالپور سرپرست روابط عمومی این نیروگاه اظهار داشت : ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان و خانواده آنان و همچنین اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی از اهداف و کارکردهای مهم روابط عمومی نیروگاه رامین است و براین اساس با همکاری گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز خوزستان اقدام به برنامه ریزی جهت حضور فرزندان پرسنل نیروگاه در این برنامه نمودیم . وی در ادامه گفت :  به لطف خدا و مساعدت مسئولین نیروگاه و  صدا و سیما ی مرکز خوزستان تاکنون حدود 120 نفر از کودکان این نیروگاه در این برنامه شاد ومفرح حضور پیدا نموده که با استقبال و رضایت این عزیزان و خانواده آنان همراه بود. جمالپور اجرای نظرسنجی پیامکی ویژه خانواده ها و  اهدای هدایای کمک آموزشی به فرزندان کارکنان را از دیگر اقدامات این نیروگاه در اجرای این برنامه عنوان نمود.

لازم بذکر است برنامه بادبادکها برنامه ای شاد ،مفرح و پرتحرکی ویژه گروه سنی خردسال و کودک است که با حضور چند شخصیت عروسکی و اجرای نمایشات مختلف ، ضمن فراهم آوردن محیطی شاد و دلپذیر ، آموزه ها و مفاهیم اخلاقی ، فرهنگی و دینی را به گروه مخاطب خود ارائه می نماید.

۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۰۸:۲۶
تعداد بازدید : ۲,۲۸۷