اخبار

خدمت رسانی موکب شهدای وزارت نیرو در شلمچه به زائرین اربعین حسینی

موکب شهدای وزارت نیرو با تهیه و توزیع روزانه 150 هزار آب بسته بندی شده بهداشتی بصورت ( جرعه ) فعالیت خود را در پایانه مرزی شلمچه آغاز نموده است .
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : موکب شهدای وزارت نیرو  با تهیه و  توزیع روزانه 150 هزار آب بسته بندی شده بهداشتی بصورت ( جرعه ) فعالیت خود را  در پایانه مرزی شلمچه آغاز نموده است .
ابراهیم زرگران فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : نیروگاه رامین اهواز به نمایندگی از وزارت نیرو و در راستای برنامه های فرهنگی شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور ،وظیفه احداث موکب خدمت رسانی و تهیه و توزیع آب بهداشتی بصورت بسته های لیوانی 200 سی سی را بعهده دارد و هم اکنون بصورت روزانه اقدام به توزیع بیش از 150 هزار جرعه آب به موکب ها و زائرین اربعین حسینی می نماید . وی افزود : این نیروگاه ضمن تولید پایدار انرژی برق خدمات اجتماعی و فرهنگی متعددی را در سطح استان خوزستان برنامه ریزی و ارائه می دهد و هم اکنون نیز همکاری های سازنده ای با سایر موکبهای مستقر در پایانه های مرزی شلمچه و چزابه بمنظور تامین رفاه حال زائرین عتبات عالیات دارد.
لازم بذکر است این خدمات بوسیله  دستگاه بسته بندی آب بهداشتی در این موکب و با همکاری و نظارت کارشناسان بهداشت ارائه خواهد شد.

 

http://Telegram.me/prrppa
۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۴۰۱