اخبار

افزایش 8/25 درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در تابستان 96

افزایش  8/25 درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در تابستان  96
این نیروگاه با تولید 3 میلیون و 397 هزار و 800 مگاوات ساعت در تابستان طاقت‌فرسا و بی‌سابقه سال جاری توانست ضمن پایداری 74 روزه هر 6 واحد تولیدی خود در طول این فصل ، میزان تولید خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل 8/25 درصد افزایش دهد .
در مقایسه با تابستان سال گذشته
 
افزایش  8/25 درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در تابستان  96 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  این نیروگاه با تولید 3 میلیون و 397 هزار و 800  مگاوات ساعت در تابستان طاقت‌فرسا و بی‌سابقه سال جاری توانست  ضمن پایداری 74 روزه هر 6 واحد تولیدی خود در طول این فصل ، میزان تولید خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل  8/25 درصد افزایش دهد . 
 
داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : نیروگاههای حرارتی بیشترین سهم را در تامین انرژی برق کشور دارند و  نگهداری ،تعمیرات و بهره برداری از این نوع نیروگاهها بدلیل ساختار پیچیده ای که دارند دارای حساسیت و چالشهای فراوانی بویژه در فصل تابستان و ایام پیک برق هستند .
   
وی ادامه داد :  نیروگاه رامین با 6 واحد تولیدی و با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور، تامین کننده بیش از 30 درصد برق استان خوزستان می باشد  که در مداربودن هر 6 واحد تولیدی آن نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان و پشتیبانی از شبکه سراسری کشور دارد.
 
محمودی افزود: تولید این انرژی حیاتی جز با همت ، تجربه و تخصص بالای کارکنان متعهد و دلسوز میسر نبوده و خدا را شاکریم که با وجود محدودیت ها و گرمای بی سابقه تابستان سال جاری توانستیم 74 روز از 3 ماهه تابستان 96 را با حداکثر ظرفیت و در مدار بودن هر 6 واحد تولیدی سپری نمائیم و با تولید پایدار خود تامین کننده رفاه و آسایش مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم خونگرم خوزستان باشیم .
لازم بذکر است استان خوزستان بدلیل شرایط اقلیمی و استقرار صنایع بزرگ، پس از استان تهران بیشترین مصرف انرژی برق را در کشور دارد.
 
#کانال_خبری_نیروگاه_رامین_اهواز 
prrppa@
۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۹۳