اخبار

تیم قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز به رتبه اول مسابقات استانی دست یافت

تیم قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز به رتبه اول مسابقات استانی دست یافت
در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو تیم قرآنی نیروگاه رامین با کسب بیشترین امتیازات در بین شرکتهای تابعه صنعت آب و برق خوزستان موفق به کسب رتبه اول شد .
در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو

 

تیم قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز به رتبه اول مسابقات استانی دست یافت
 
 به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو تیم قرآنی نیروگاه رامین با کسب بیشترین امتیازات در بین شرکتهای تابعه صنعت آب و برق خوزستان موفق به کسب  رتبه اول شد .
 
سلطانعلی صحنعلی زاده دبیر شورای فرهنگی نیروگاه با اعلام این خبر گفت : تقویت برنامه های فرهنگی و دینی ویژه فرزندان کارکنان و ارتقاء سطح آگاهی آنان از علوم قرآنی از مهمترین برنامه های فرهنگی این نیروگاه است و به لطف خدا توانستیم طی سالهای اخیر با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته شاهد موفقیت های متعددی در این عرصه باشیم .
وی با اشاره به اجرای برنامه های ابلاغی از مراجع ذی صلاح در حوزه فرهنگی ، برنامه ریزی و برگزاری مسابقات کتابخوانی ، جشنواره های فرهنگی  و آموزشهای مرتبط با این حوزه را  از برنامه های مداوم و سالانه این نیروگاه دانست که کسب رتبه اول مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان خوزستان جلوه ای  از رویکردهای فرهنگی ما بشمار می رود.
وی افزود: در مرحله استانی این مسابقات تیم قرآنی نیروگاه رامین با کسب 8 عنوان برتر (3 نفر رتبه اول– 3 نفر رتبه دوم و 2 نفر رتبه سوم ) به مقام اول و تیمهای قرآنی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب نمود  که نفرات اول این مرحله به مسابقات کشوری راه یافتند .
لازم بذکر است در این مرحله که در رشته های مفاهیم ، احکام ، قرائت و حفظ در مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شد کوثر حمزه نیا ، حسین نیک ورز و علیرضا راشد زاده به رتبه های اول دست یافتند و امیرعباس طلایی زاده ، فاطمه جعفری و محمد علی سواری موفق به کسب رتبه های دوم شدند. همچنین سیده کوثر حسینی و امین زبیدی نیز حائز رتبه های سوم دراین مسابقات قرآنی شدند .
 
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۰۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۹۸۵