اخبار

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور سردار احمد دانش پژوه فرماندهی ارشد قرارگاه مقدم کربلای جنوب و خانواده شهدای نیروگاه رامین در این نیروگاه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز  :  بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  مراسمی با حضور  سردار احمد دانش پژوه فرماندهی ارشد قرارگاه  مقدم کربلای جنوب و خانواده شهدای نیروگاه رامین  در این نیروگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار دانش پژوه با یادآوری رشادتها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ،  تولید پایدار انرژی برق توسط کارکنان و جوانان خلاق نیروگاه رامین اهواز را نمونه ای از خودباوری  مردم این مرز و بوم دانست و  اظهار داشت : شهدا و ایثارگران دفاع مقدس الگویی تمام عیار برای نسل جوان هستند  و ملت ایران خودکفایی و پیشرفت های علمی و فنی خود را مدیون تاثیرات مکتب اسلامی و ایثارگری های دفاع مقدس می داند.

 فرماندهی ارشد قرارگاه  مقدم کربلای جنوب گفت : بسیاری از جوانان ما پس از دوران دفاع مقدس به دنیا آمدند و آن دوران را تجربه نکردند  اما روحیه جهاد و ایثارگری آنان در تمام عرصه ها مثال زدنی است . وی همچنین افزود : وظیفه ما پیشکسوتان دفاع مقدس است که افتخارات ، رشادتها و ازخودگذشتگی های شهدا و ایثارگران را بمنظور حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو کنیم.

   در ادامه این مراسم که با مداحی حاج ابراهیم سنایی مداح اهل بیت و دفاع مقدس همراه بود از خانواده    شهدای نیروگاه رامین تجلیل شد.

 

۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۵۶۵