اخبار

ساخت دستگاه اطفاء حریق سیار فوم در نیروگاه رامین اهواز

ساخت دستگاه اطفاء حریق  سیار فوم در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : کارشناسان ایمنی و آتش نشانی این نیروگاه توانستند با تجهیزات بلااستفاده موفق به ساخت دستگاه اطفاء حریق سیار فوم 200 لیتری شوند.

ساخت دستگاه اطفاء حریق  سیار فوم در نیروگاه رامین اهواز

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز  :  کارشناسان ایمنی و آتش نشانی این نیروگاه توانستند با تجهیزات بلااستفاده موفق به ساخت دستگاه اطفاء حریق سیار  فوم 200 لیتری شوند.

مهندس  رسول حیدری  رئیس  ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین با اشاره به ساختار پیچیده نیروگاه از لحاظ فیزیکی و قرار گرفتن تجهیزات صنعتی اظهار داشت : استفاده از  این دستگاه در مکانها و مسیرهایی  که خودروهای آتش نشانی توان انجام عملیات اطفاء حریق را ندارند کارایی بالایی دارد و باعث تسریع در انجام عملیاتهای اطفاء حریق می شود.

وی همچنین با اشاره به رشد تفکر خودکفایی در بین کارکنان این نیروگاه ،  قیمت نمونه خارجی این دستگاه را  12 میلیون تومان عنوان نموده و تزریق ساده و آماده سازی فوم ، اتصالات متنوع جهت نصب به مسیرهای آب و هیدرانتهای آتش نشانی بمنظور پرنمودن مخزن فوم  و قابلیت استفاده در شرایط مختلف فیزیکی را  از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه 200 لیتری دانست.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۷۳۵