اخبار

نقش بسیج در توسعه صنعت برق مهم و اساسی است

نقش بسیج در توسعه صنعت برق مهم و اساسی است
سردار هاشم صحراپور فرمانده بسیج شرکت توانیر در بازدیدی که در پی وقوع گردوخاک های اخیر خوزستان از نیروگاه رامین بعمل آوردند نقش محوری بسیج در توسعه صنعت برق را مهم و اساسی دانست و با اشاره به اقدامات مهم نیروگاه رامین در اقتصاد مقاومتی ، تحقق خودکفایی ملی در این صنعت را جلوه ای از تعهد و دانش بسیجیان عنوان نمود .

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : سردار هاشم صحراپور فرمانده بسیج شرکت توانیر در بازدیدی که در پی وقوع گردوخاک های اخیر خوزستان از نیروگاه رامین بعمل آوردند نقش محوری بسیج در توسعه صنعت برق را مهم و اساسی دانست و با اشاره به اقدامات مهم نیروگاه رامین در اقتصاد مقاومتی ، تحقق خودکفایی ملی در این صنعت را جلوه ای از تعهد و دانش بسیجیان عنوان نمود .
مهندس داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین نیز با اشاره به نقش نیروگاه رامین در دوران دفاع مقدس و اهمیت تولید پایدار انرژی برق مورد نیاز مردم و صنایع گفت : صنعت برق کشور امروز با تکیه بر تفکر بسیجی و با وجود تحریمهای متعدد توانسته است در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد که انجام تعمیرات اساسی واحد 315 مگاواتی شماره 5 ، بومی سازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی ، بهره برداری و انجام فرایندهای پیچیده فنی و مهندسی توسط کارکنان این نیروگاه ، از نمونه های بارز این رویکرد است .

وی همچنین با اشاره به تغییرات بوجود آمده در ساختار سازمانی صنعت برق و قرار گرفتن بسیج این نیروگاه تحت نظارت شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی  ، با اهداء لوح تقدیری از اهتمام و خدمات سرادر صحراپور تجلیل نمود.

لازم بذکر است طی روزهای گذشته و در پی وقوع گردوخاک شدید و رطوبت هوا ،  شبکه برق استان خوزستان با مشکلات جدی مواجهه شد که با تلاش کارکنان صنعت برق و همت والای آنان این بحران با موفقیت پشت سر گذاشته شد.
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۲۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۳۷۹