اخبار

سمینار آشنایی ساختار پدافند غیرعامل در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

بمنظور آشنایی کارکنان این نیروگاه با ساختار و نقش پدافند غیرعامل در پیشگیری از چالشهای امنیتی و کاهش آسیب های احتمالی سمینار یکروزه ای با حضور دکتر سمیع دبیر پدافند غیرعامل استان خوزستان برگزار شد.

سمینارآشنایی با ساختار پدافند غیرعامل در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  بمنظور آشنایی کارکنان این نیروگاه با ساختار و نقش پدافند غیرعامل در پیشگیری از چالشهای امنیتی و کاهش آسیب های احتمالی سمینار یکروزه ای با حضور دکتر سمیع دبیر پدافند غیرعامل استان خوزستان برگزار شد.

دکتر سمیع ضمن تقدیر از اقدامات نیروگاه رامین در این عرصه ، با اشاره به بمبارانهای این نیروگاه در دوران دفاع مقدس و نقش استراتژیک نیروگاه رامین در استان خوزستان بر  لزوم تداوم و تقویت ساختارهای حوزه پدافند غیرعامل در صنعت برق بویژه در نیروگاهها تاکید نمود .

وی همچنین بروزرسانی دانش متخصصان و بالابردن سطح امنیت تجهیزات فنی هوشمند را رویکرد اساسی پدافند غیرعامل در ساختارهای صنعتی دانست و ارتقاء سطح امنیت اطلاعات ، اجرای دقیق اصول آفندی، تقویت امنیت نرم افزارهای کاربردی و  انجام تحقیقات و مطالعات دقیق  در جهت  پیشگیری از چالشهای امنیتی و کاهش آسیب های احتمالی را  از مهمترین  اهداف و برنامه های پیش رو عنوان نمود.

  

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۷:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۱۰۰