اخبار

نمایش آخرین دستاوردهای نیروگاه رامین در نمایشگاه بین المللی صنعت برق

نمایش آخرین دستاوردهای نیروگاه رامین در نمایشگاه بین المللی صنعت برق
در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق که از 15 الی 18 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد آخرین اقدامات و دستاوردهای نیروگاه رامین اهواز در عرصه تولید برق، ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی و دانش فنی ـ مهندسی در غرفه اختصاصی شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور در معرض دید مسئولان و مردم قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق که از 15 الی 18 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد آخرین اقدامات و دستاوردهای نیروگاه رامین اهواز در عرصه تولید برق، ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی و دانش فنی ـ مهندسی در غرفه اختصاصی شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور در معرض دید مسئولان و مردم قرار گرفت .
از نکات بارز این نمایشگاه استقبال شرکتهای توانمند ایرانی و خارجی از اقدامات و پتانسیل نیروگاه رامین بویژه طراحی و ساخت سیستم کنترل توربین 315مگاواتی ، تولید روغن هیدرولیک و روانکاری توربین و همچنین ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی بوده و خواستار تبادل دانش و تجربه در عرصه های دانش بنیان بوده اند.
لازم بذکر است غرفه اختصاصی شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور از سوی مسئولان برگزار کننده، بعنوان کارفرمای برتر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق معرفی شد.
۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰
عمومی نیروگاه رامین اهواز : |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۱