اخبار

بازدید خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشور از نیروگاه رامین اهواز

بازدید خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشور از نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: با آغاز فصل تابستان و پیک مصرف برق جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشورضمن بازدید از واحدهای تولیدی ، از آخرین وضعیت تولید برق نیروگاه رامین اهواز مطلع شدند.

بازدید خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشور از نیروگاه رامین اهواز

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: با آغاز فصل تابستان و پیک مصرف برق جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های کشورضمن بازدید از واحدهای تولیدی ،  از آخرین وضعیت تولید برق نیروگاه رامین اهواز مطلع شدند.

مهندس سیدعلیرضا موسوی سرپرست نیروگاه رامین در جلسه ای که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن پاسخگویی به سوالا آنان اظهار داشت : این نیرگا با تلاش و همت کارکنان سختکوش و متعهد خود همواره در ایام سال بخصوص در شرایط سخت و طاقت فرسای تابستان با بهره برداری اصولی و انجام تعمیرات ضروری و پیشگیرانه قبل از شروع فصل گرما در جهت تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف  و صنایع استان خوزستان گام برمی دارد.

بازدید از تاسیسات صنعتی و محیط کاری کارکنان و ارائه اطلاعات عمومی توسط مهندس اسماعیل جمالپور سرپرست روابط عمومی این نیروگاه ، از دیگر برنامه سفر یک روزه خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری های ایرنا-فارس- ایسنا - مهر پانا-شوشان خوزنیوز و آرا نیوز به بزرگترین نیروگاه بخاری کشور بوده است.

  شایان ذکر است  نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی و با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

۱۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۶:۱۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۸۳