اخبار

استقبال چشمگیر مردم و مسئولان استان خوزستان از غرفه نیروگاه رامین در نمایشگاه هفته دولت

استقبال چشمگیر مردم و مسئولان استان خوزستان از غرفه نیروگاه رامین در نمایشگاه هفته دولت
در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد نیروگاه رامین اهواز در کنار نمایش عملکرد خود در زمینه تولید پایدار انرژی برق اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و همچنین اقدامات زیست محیطی نموده که مورد استقبال چشمگیر مردم ، مسئولان و مدیران بخش دولتی و خصوصی قرار گرفت .
استقبال چشمگیر مردم و مسئولان استان خوزستان از غرفه نیروگاه رامین در نمایشگاه هفته دولت
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد  نیروگاه رامین اهواز در کنار نمایش عملکرد خود در زمینه تولید پایدار انرژی برق اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و همچنین اقدامات زیست محیطی نموده که  مورد استقبال چشمگیر مردم ، مسئولان و مدیران  بخش  دولتی و خصوصی قرار گرفت .
مهندس محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به تولید بیش از 40 درصد برق مورد نیاز استان خوزستان توسط این نیروگاه ، هدف از حضور در این نمایشگاه را ارائه عملکرد این نیروگاه در تولید پایدار انرژی برق ، معرفی تعاملات منطقه ای، اقدامات زیست محیطی ، ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی دانست و اظهار داشت : تولید انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف استان خوزستان مهمترین رسالت این نیروگاه بوده و نمایشگاه هفته دولت فرصتی مناسب جهت آشنایی بهتر مردم و مسئولان استان با نقش مهم و حیاتی این نیروگاه در  زندگی روزمره مردم ، توسعه صنایع  و  همچنین نمایش دستاوردهای این نیروگاه در حوزه های مختلف  بوده است . 
    دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  نیز در بازدید از غرفه این نیروگاه ، تولید پایدار انرژی برق توسط نیروگاه رامین را مایه آرامش و امنیت این استان دانست و با اشاره به اهمیت انرژی برق در روند توسعه منطقه ، از این نیروگاه بعنوان یکی از مهمترین زیرساختهای استان خوزستان نام برد . وی همچنین ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی این نیروگاه  گفت اقدامات وعملکردروبه رشد نیروگاه رامین در ساخت قطعات و تجهیرات نیروگاهی و پیوند بامراکزدانش بنیان و تولید کنندگان داخلی را از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست. ایشان تلاش کارکنان این نیروگاه در تامین برق پایدار تابستان گرم  را مورد تقدیر خود قرار داده و بر تداوم تولید پایدار انرژی برق  و حرکت در مسیر خودکفایی و عملی نمودن کامل اقتصاد مقاومتی تاکید نمود . 

شایان ذکر است غرفه نیروگاه رامین  طی ایام برگزاری این نمایشگاه شاهد حضور سایر مسئولان استان و اقشار مختلف مردم بوده که استقبال اقوام مختلف استان خوزستان جلوه ای  دیگر به این غرفه نمایشگاهی داده بود .
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ۱۵:۵۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۵۳۹