اخبار

پیام تبریک مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
مهندس محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در پیامی آغاز سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را به کارکنان و خانواده بزرگ این نیروگاه تبریک گفت.

بسمه تعالی

۲۲بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد . ( امام خمینی(ره) ) 

«والفجر» سوگند همیشه برپای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.
«بهمن» ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام امام راحل (ره ) ، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر » را در همه جای این میهن کاشتند و دهـه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که « استقلال» ، « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.
این ایام فرخنده، تنها یادآور یک واقعه بزرگ تاریخی نیست ؛ بلکه تجلی 37 سال حیات طیبه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است و خدا را شاکریم که پس سالها تلاش و همت فرزندان این مرز و بوم ، شاهد شکوفایی و پیشرفتهای افتخارآفرین درعرصه های مختلف بخصوص در صنعت برق کشور عزیزمان هستیم .
اینجانب سی وهفتمین بهارپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به تمامی همکاران تلاشگر و خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت گفته و ضمن تجدید پیمان با شهدا ورهبر فرزانه انقلاب ،از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم .  

داوود محمودی
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز
بهمن 94

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۱۵۲