اخبار

تفاهم نامه همکاری نیروگاه رامین با دانشگاه شهیدچمران اهواز امضاء شد

تفاهم نامه همکاری نیروگاه رامین با دانشگاه شهیدچمران اهواز امضاء شد
فعالیتهای پژوهشی ، آموزشهای علمی-کاربردی و راه اندازی مرکز تحقیقات برق را از مهمترین بخشهای این تفاهم نامه است.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمنظور بسط و گسترش سطح همکاری های علمی ، پژوهشی و آموزشی ، تفاهم نامه همکاری میان نیروگاه رامین و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد شد .
مهندس محمودی مدیرعامل این نیروگاه با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل گسترده صنعت با دانشگاه اظهار داشت : تحقق خودکفایی و توسعه کشور با تکیه بر دانش و تخصص مراکز دانشگاهی و نخبگان ایرانی ، از اهداف اولیه انقلاب بوده و به لطف خدا و حمایت مسئولین ، هم اکنون صنایع کشورمان با بکارگیری و استفاده از دانش و تجربه فارغ التحصیلان دانشگاهی ، پیشرفت چشمگیری را در عرصه های مختلف داشته است .
وی طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات نیروگاهی ، بروزرسانی سیستمهای بهره برداری و ارتقاء سطح بهره وری صنعتی توسط متخصصان نیروگاه رامین را نمونه بارزی از این نگرش در صنعت برق کشور و عدم وابستگی به متخصصان و صنایع خارجی عنوان نمود.
مهندس محمودی تعامل نیروگاه رامین و دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان دو قطب بزرگ صنعتی و علمی کشور را رویکردی مناسب در جهت اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار امیدواری نمود با برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه گسترش تعاملات علمی،پژوهشی و آموزشی بمنظور اجرای مطلوب تر پروژه های دانش بنیان فراهم شود .
وی همچنین فعالیتهای پژوهشی ، آموزشهای علمی-کاربردی و راه اندازی مرکز تحقیقات برق را از مهمترین بخشهای این تفاهم نامه برشمرد .
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی و با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق ایفا می کند .

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۷۲۷