اخبار

محسن حافظی در مراسم تجلیل از بازنشستگان نیروگاه رامین اهواز

بازنشستگان بخش جدایی ناپذیر از خانواده بزرگ نیروگاه رامین هستند.

بازنشستگان بخش جدایی ناپذیر از خانواده بزرگ نیروگاه رامین هستند.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین در این مراسم اظهار داشت؛ بی تردید دستاوردها و نقش حیاتی نیروگاه رامین طی بیش از ۴۳ سال فعالیت مستمر خود و تولید پایدار انرژی برق مرهون تلاش و همت سرمایه های اجتماعی این مجموعه صنعتی بویژه همکاران بازنشسته است و جای خرسندی است که محصولی را تولید می کنیم که روشنایی بخش زندگی مردم و محرک پویایی صنایع است.

حافظی رسیدن به مقام بازنشستگی را افتخاری ارزشمند دانست و از سالها تلاش و کوشش صادقانه این همکاران در راستای تحقق رسالت این مجموعه تقدیر و تشکر کرد. مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم منصور صفی خانی و بهزاد دانش که در سال جاری به دیار باقی شتافتند گفت: بازنشستگان سرمایه های گرانقدر شرکت هستند که می توانند الگوی مناسبی برای نیروهای جوان این مجموعه باشند و ابراز امیدواری کرد که در دوران بازنشستگی با فراغت بیشتر، روزها و ساعات خوبی در کنار اعضای خانواده داشته باشند.
وی همه بازنشستگان نیروگاه را بخش جدایی ناپذیر از خانواده بزرگ نیروگاه رامین دانست و بر تداوم و تقویت ارتباطات و تعاملات دوسویه و تبادل تجربیات این پیشکسوتان با نسل جوان نیروگاه تاکید نمود.
حجت الاسلام حسینی امام جماعت نیروگاه نیز در این مراسم اظهار داشت: در دین اسلام به عنوان یک دین کامل و نمونه، افراد بازنشسته، جایگاه بسیار والا دارند و در آیات و روایت های متعدد بر تکریم و احترام به سالمندان تأکید شده است.
حسینی همچنین تصریح کرد: بازنشستگان را هیچ وقت نباید فراموش کرد، بلکه همواره باید زحمات این عزیزان را مورد تقدیر و توجه قرار داد. تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، به طور قطع دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور را به همراه دارد.
در پایان این مراسم از ۴۳ نفر از کارکنان بازنشسته نیروگاه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۹۱