اخبار

جشن هفته وحدت در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

جشن هفته وحدت در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد
بمناسبت میلاد باسعادت پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت جشن باشکوهی با حضور کارکنان و مدیران در سالن اجتماعات این نیروگاه برگزار شد .
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمناسبت میلاد باسعادت پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت جشن باشکوهی با حضور کارکنان و مدیران در سالن اجتماعات این نیروگاه برگزار شد .
مهندس داوود محمودی مدیرعامل این نیروگاه ضمن تبریک این ایام فرخنده ، تعامل ، همدلی و همزبانی در این نیروگاه را باعث توفیقات کسب شده و روند روبه رشد اقدامات این نیروگاه در زمینه های مختلف فنی-مهندسی ، علمی ،آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی دانست و حفظ و تقویت این روند را از اهداف برنامه ریزی شده این نیروگاه عنوان نمود.
وی طراحی و ساخت سیستم کنترل توربین 315 مگاواتی این نیروگاه را نمونه بارزی از تلاش و خودباوری در صنعت برق کشور دانست و برحمایت همه جانبه خود و مدیران نیروگاه از ایده ها و خلاقیت ها تاکید نمود.
مدیرعامل نیروگاه رامین همچنین با اشاره به برنامه ریزی و تلاش همه جانبه مبنی بر رفع چالشهای نیروی انسانی ، ضمن تشریح روند تعمیرات اساسی و میاندوره ای واحدهای نیروگاهی ، از روند مطلوب آماده سازی واحدهای نیروگاه رامین بمنظور تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی خبر داد .
در ادامه این جشن که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود حجت السلام حسینی امام جماعت نیروگاه رامین ضمن تشریع سیره پیامبر اعظم (ع) و دانش امام صادق (ع) در تحکیم پایه های اسلام ، وحدت و یکپارچگی همه آحاد مختلف جامعه را تنها راه سعادت مسلمانان دانست و گسترش برنامه های فرهنگی و اجتماعی را از راهکارهای موثر تحقق این آرمان دانست .
۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۱۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۳۹۲