اخبار

با خودکفایی ملی و افتخارآفرینی در صنعت برق راه شهدا را ادامه خواهیم داد

مهندس داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین در دیدار با خانواده معظم شهدای این نیروگاه ، سربلندی ، آسایش و عزت ایران اسلامی را مدیون ایثارگری و جانفشانی های شهدا دانستند و خودکفایی ملی در صنعت برق و خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی را جلوه ای از گام نهادن در مسیر آنان برشمرد.

مهندس محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز دردیدار با خانواده شهدا
با خودکفایی ملی و افتخارآفرینی در صنعت برق راه شهدا را ادامه خواهیم داد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین در دیدار با خانواده معظم شهدای این نیروگاه ، سربلندی ، آسایش و عزت ایران اسلامی را مدیون ایثارگری و جانفشانی های شهدا دانستند و خودکفایی ملی در صنعت برق و خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی را جلوه ای از گام نهادن در مسیر آنان برشمرد.
وی همچنین با اشاره به ابعاد اجتماعی و معنوی نهضت عاشورا و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت : صبر و استقامت خانواده شهدا ،همواره الگویی برای کارکنان و خانواده نیروگاه رامین بوده و تکریم و ارتباط مستمر با آنان افتخاری ارزشمند است .
وی همچنین امنیت و استقلال کشورمان را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و گفت : بدون شک همکاران ما خود را وارث ایثار و مجاهدت شهدای ایران اسلامی بخصوص همکاران شهید خود دانسته و در سنگر اقتصادی ، با تداوم تولید انرژی برق و افتخارآفرینی در عرصه های مختلف راه آنان را ادامه خواهند داد .
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و به دلیل اهمیت استراتژیکی آن ، طی دوران دفاع مقدس 8 بار مورد تجاوز هوایی رژیم عراق قرار گرفت. همچنین در خطوط مقدم دفاع مقدس نیز  6 تن از کارکنان این نیروگاه به فیض بلند شهادت نائل شدند.

 

۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۷:۰۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۴۷۲