اخبار

در 10 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت;

تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز 6.5 میلیون مگاوات گذر کرد

تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز 6.5 میلیون مگاوات گذر کرد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظی سرپرست نیروگاه رامین اظهار داشت: با تولید 534 هزار و 542 مگاوات ساعت در دی ماه توانستیم میزان تولید انرژی برق در 10ماهه سال جاری خود را به 6 میلیون و 786 هزار و 444 مگاوات ساعت برسانیم.

حافظی با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی این نیروگاه گفت : فرسودگی تجهیزات و تغییر کمی و کیفی آب رودخانه کارون مهمترین چالش این نیروگاه طی سالهای اخیر بوده و امیدواریم با حمایت های مدیران بالادستی شاهد تامین بودجه لازم ، رفع چالشهای فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی این نیروگاه باشیم تا بتوانیم با ظرفیت مطلوبی برق مورد نیاز مردم را تولید کنیم.

وی گفت: تولید پایدار انرژی برق و تامین نیاز مردم و صنایع به این انرژی حیاتی مهمترین رویکرد ما در این مجموعه است و  ضمن حفظ پایداری تولید برق در ماههای انتهایی امسال ، با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای، آمادگی خود را بمنظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.

سرپرست نیروگاه رامین افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده و با اتمام پروژه های تعمیراتی با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و‌پیک برق سال آتی خواهیم رفت. 

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۴۹