اخبار

به مناسبت نکوداشت روز زن؛

تجلیل از بانوان شاغل در نیروگاه رامین اهواز

تجلیل از بانوان شاغل در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت روز زن و مادر از بانوان شاغل در نیروگاه رامین تجلیل بعمل آمد.
در ابتدای این مراسم که با ارائه گزارشی از سوی مهندس مریم شیشه بر مشاور امور بانوان و خانواده نیروگاه رامین و بیان دغدغه های بانوان این مجموعه همراه بود، حجت الاسلام حسینی امام جماعت نیروگاه به بیان شخصیت حضرت زهرا(س)پرداخت و جایگاه زن و نقش آن درجامعه اسلامی را مهم وحیاتی دانست.
وی ایفای نقش مادر و تلاش در عرصه کار وتلاش را وظیفه ای سنگین و مهم برشمرد و اظهار امیدواری نمود مادران و همکاران شاغل در نیروگاه با تمرکز بر تربیت فرزندان خود، آنها را در مسیر رعایت اصول اخلاقی بویژه حجاب اسلامی هدایت کنند. 
محسن حافظی سرپرست نیروگاه رامین نیز ضمن تقدیر وتجلیل از نقش آفرینی بانوان شاغل در نیروگاه اظهارداشت: بی تردید بخش مهمی از موفقیت های صنعت برق کشورمان مدیون تلاش و همت بانوان است که توانسته اند در مسیر تحقق اهداف و برنامه های این صنعت نقش آفرینی کنند. وی با اشاره به شرایط اقلیمی خوزستان و محیط سخت کاری، بانوان شاغل در نیروگاه رامین را نمونه بارزی از زنان موفق در کشور برشمرد.
در پایان این مراسم از بانوان شاغل در نیروگاه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
۲۷ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۳۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۵۸