اخبار

با حضور مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در امور ایثارگران;

انتصاب مسئول ایثارگران نیروگاه رامین اهواز

انتصاب مسئول ایثارگران نیروگاه رامین اهواز
حجت الاسلام سید احمد حسینی بعنوان مسئول ایثارگران نیروگاه رامین اهواز منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: طی حکمی از سوی دکتر مجید محمودیان مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در امور ایثارگران ، سید احمد حسینی بعنوان مسئول ایثارگران نیروگاه رامین منصوب و از خدمات ابراهیم مراقی که پیش از این در این سمت انجام وظیفه می کردند تقدیر بعمل آمد.


در متن این حکم آمده است:


هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است . امام خمینی(ره)


برادر گرامی؛ جناب آقای حجت الاسلام سید احمد حسینی

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب، جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول امور ایثارگران شرکت مدیریت تولید برق اهواز( نیروگاه رامین ) منصوب می‌نمایم.

انجام اقدامات مرتبط در حوزه مربوطه سازمان با بهره‌گیری از همکاری کارکنان محترم آن مجموعه، بهره‌گیری از تعاملات فی مابین، ایجاد تعاملات درون و برون‌سازمانی، تقویت و ارتقای سطح فعالیت‌ها با سرلوحه قرار دادن اصل حاکم بر خدمات‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انجام سایر اقدامات مرتبط، با حفظ اخلاق حرفه‌ای در جهت تعالی مادی و معنوی اهداف سازمان، مورد تأکید می‌باشد.

توفیق جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.


مجید محمودیان

مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در امور ایثارگران



لازم بذکر است حجت الاسلام حسینی از خانواده ایثارگران دفاع مقدس است و هم اکنون نیز مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدا و امور فرهنگی نیروگاه رامین را عهده دار می باشند.

۴ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۷۸