اخبار

مدیرکل روابط عمومی شرکت برق حرارتی

سرمایه‌ انسانی متخصص موتور محرکه صنعت برق حرارتی است

سرمایه‌ انسانی متخصص موتور محرکه صنعت برق حرارتی است
مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی در بازدید سرزده از نیروگاه رامین، سرمایه‌های انسانی متخصص و با تجربه را موتور محرکه صنعت برق حرارتی دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، حسین طارمی در این بازدید که با حضور علیرضا نصرالهی، مجری طرح نیروگاه‌های سیکل ترکیبی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد بر تقویت تعاملات و رفع چالش‌های نیروگاه بویژه دغدغه‌های پرسنل این مجموعه تاکید شد.

حسین طارمی که به نمایندگی از مدیران ارشد شرکت برق حرارتی در نیروگاه رامین حضور یافته بود،‌ ضمن تقدیر از کارکنان این نیروگاه برای تامین برق پایدار در تابستان طاقت فرسای سال جاری، سرمایه‌های انسانی متخصص و باتجربه را موتور محرکه صنعت برق حرارتی دانست و تلاش جهادگونه آنان را نمونه بارزی از ایثار تلاشگران صنعت برق عنوان نمود.

وی با حضور در جمع کارکنان نیروگاه و طی یک گفتگوی صمیمی، به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات آنان در موضوعات مختلفی از جمله کمبود نقدینگی و تامین مواد و قطعات یدکی، معوقات حقوقی، بیمه تکمیل درمان، صندوق رفاه، تبدیل وضعیت اشتغال و سایر چالش‌های نیروگاه پرداخت و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های ویژه و انتقال این دغدغه‌ها به مدیران شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی شاهد تقویت تعاملات و رفع چالش‌های نیروگاه رامین باشیم.

علیرضا نصرالهی، ‌مجری طرح نیروگاههای سیکل ترکیبی شرکت برق حرارتی نیز در این بازدید با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی نیروگاه رامین، شرایط اقلیمی سخت و گرمای طاقت فرسای خوزستان، تولید پایدار انرژی برق را برای مردم خوزستان حیاتی و حساس برشمرد و از اهتمام جدی مدیران ارشد برق حرارتی در رفع چالش‌ها و تقویت جایگاه این نیروگاه خبر داد.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق ایفا می‌کند.

۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۱۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۶۵