اخبار

با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور :

مهندس محسن حافظی بعنوان سرپرست نیروگاه رامین اهواز منصوب شد

مهندس محسن حافظی بعنوان سرپرست نیروگاه رامین اهواز منصوب شد
عبدالرسول پیشاهنگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور حکمی « محسن حافظی بیرگانی» را به عنوان سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اهواز منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: طی حکمی از سوی مهندس عبدالرسول پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، مهندس محسن حافظی بیرگانی بعنوان سرپرست نیروگاه رامین منصوب شد.

در این حکم آمده است ((با عنایت به مراتب تعهد ، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم از تاریخ صدور به عنوان سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اهواز منصوب می شوید. انتظار می رود با همکاری هیأت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی شرکت مادر تخصصی و همچنین مدیران ذیربط در استان و در چارچوب قوانین و مقررات ، با رعایت اصول "عدالت محوری" ، "مردم داری" و "فسادستیزی" در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار "دولت مردمی و ایران قوی" اهتمام ویژه به عمل آورید و گزارش ماهانه اقدامات انجام شده را برای اینجانب ارسال نمائید. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی مؤثر خواستارم.))

گفتنی است مهندس محسن حافظی بیرگانی پیش از این سمت سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات  و همچنین سرپرستی معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه رامین را عهده دار  بوده است.

۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۸۶۵