اخبار

نیروگاه رامین اهواز موفق به کسب رتبه دوم آموزش شد

نیروگاه رامین اهواز موفق به کسب رتبه دوم آموزش شد
در ارزیابی بعمل آمده از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو ، واحد آموزش این نیروگاه در بین شرکتهای مدیریت تولید برق کشور موفق به کسب رتبه دوم شد .

در بین شرکتهای مدیریت تولید برق کشور

 
نیروگاه رامین اهواز موفق به کسب رتبه دوم آموزش شد


به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در ارزیابی بعمل آمده از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو ، واحد آموزش این نیروگاه در بین شرکتهای مدیریت تولید برق کشور موفق به کسب رتبه دوم شد .

مهندس داوود محمودی مدیرعامل این نیروگاه با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی متخصص درساختار واحدهای صنعتی اظهار داشت : امروزه برخورداری همه کارکنان یک مجموعه از دانش فنی متناسب با بخش شغلی که در آن فعالیت می کنند، از شاخصه های رشد و ارتقاء سازمانی است و نیروگاه رامین نیز که سهم عمده ای در فرایند تامین برق پایدار استان خوزستان و شبکه سراسری کشور دارد با تمرکز بر آموزشهای تخصصی گامهای موثر و سازنده ای برداشته که اثرات این رویکرد را می توان در پایداری واحدهای تولیدی این نیروگاه مشاهده نمود.

مهندس داریوش عزیزدوست مدیر واحد آموزش این نیروگاه نیز اظهار داشت : نیاز سنجی و برنامه ریزی جامع و اصولی و همچنین اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز ،‌ از اقدامات شاخص این نیروگاه در بخش آموزش بوده و هم اکنون نیز این روند را بمنظور بروزرسانی سطح دانش همکاران خود در بخشهای مختلف شغلی ، با جدیت پیگیری و اجرا می کنیم.
وی همچنین افزود طی سالهای گذشته با حضور کارکنان خود در دوره های تخصصی که در کشور صاحب تکنولوژی این نوع واحدهای نیروگاه نیز برگزار شد توانستیم بخش عمده ای از نیازهای علمی و آموزشی خود را رفع نموده و هم اکنون تمام فرایند تعمیر ، نگهداری و بهره برداری واحدهای تولیدی توسط کارکنان متخصص نیروگاه انجام می شود.

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۱۹
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۶۲۶