اخبار

برای اولین بار توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

اجرای موفقیت آمیز سنگ زنی و run out اسلیپ رینگ ژنراتور واحد۳ نیروگاه رامین اهواز

اجرای موفقیت آمیز  سنگ زنی و run out اسلیپ رینگ ژنراتور واحد۳ نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه  رامین اهواز ، خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین گفت: با تلاش متخصصین نیروگاه رامین برای اولین بار عملیات سنگ زنی و run out گیری اسلیپ رینگ ژنراتور واحد شماره 3 این نیروگاه با موفقیت انجام گرفت.

محمدی در این باره گفت: ذغالها و اسلیپ رینگ ژنراتور واحد سوم این نیروگاه دچار جرقه های شدید و غیر قابل مهار شده بود و برای جلوگیری از آسیب های شدید ، اقدام به خروج این  واحد از مدار تولید برق نمودیم و پس از بررسی های فنی، عملیات سنگ زنی و رنودگیری در قالب کار گروهی را برای اولین بار در تاریخ نیروگاه آغاز و با موفقیت به اتمام رساندیم .

محمدی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در مدت زمان 36 ساعت را دمونتاژ کامل مجموعه ذغال های ژنراتور ، بررسی های میدانی و اندازه گیری های اولیه(میزان run out) ، سنگ زنی اسلیپ رینگ با حداکثر خطای 0.03 میلیمتر ، سرویس کامل مجموعه ، تعویض کامل براش هلدرها با اسلیپ رینگ ، تست های عایقی و اهمی از اسلیپ رینگ و مجموعه ذغال ها ، مونتاژ کامل مجموعه و نصب کلیه ذغال های هر دو قطب ذکر نمود.

لازم بذکر است این عملیات فنی که پیش از این توسط شرکتهای داخلی صورت می گرفت، برای اولین بار با همکاری بخشهای مختلف نیروگاه بویژه کارکنان کارگاه تراشکاری و امور الکتریک صورت گرفته است.

۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۳۷