اخبار

یاداشت :

جاماندگان اربعین در نیروگاه رامین اهواز

جاماندگان اربعین در نیروگاه رامین اهواز
اربعین حسینی در استان خوزستان حال و هوایی دیگر دارد...
شلمچه و چذابه که روزگاری نه چندان دور میدان جانفشانی های شهدا و ایثارگران بود ، این روزها میعادگاه خیل عظیمی از مردم ایران و کشورهای همسایه جهت حضور در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی ست .
گرمای طاقت فرسای خوزستان و کشور عراق نیز هرگز تاب مقابله با عشق به اباعبدالله الحسین ( ع) و حضور عاشقانه جان سوختگانش را نداشته و نخواهد داشت.
خدمت رسانی صادقانه به زائرین نیز در این ایام جلوه ای دیگر یافته که هر کس به وسعت قلب و به هر طریقی ارادتش را به ارباب بی کفن ابراز می دارد...
صنعت برق حرارتی کشور عزیزمان نیز با تولید و تامین پایدار انرژی حیاتی برق، نقش بی بدیلی در تامین آسایش مردم ، زائرین و‌مواکب بین راهی این همایش معنوی دارد.
ما پرسنل نیروگاه رامین اهواز نیز افتخار این رو داریم که مثل همیشه پیشگام خدمت رسانی به مردم و زائرین اربعین حسینی باشیم.
بسیاری از همکاران ما در مواکب مسیر شلمچه و چزابه میزبان زائرین اربعین هستند و برخی هم بخاطر اهمیت تولید مستمر انرژی برق و لزوم حضور در محل کار خود ، جا مانده ای محزون از حضور در کربلا و همراهی با دوستان ، همکاران و خانواده شان هستند .
بی تردید اجر و ثواب تعهد و مسئولیت پذیری در قبال آسایش مردم و زائرین کمتر از حضور در آوردگاه اربعین حسینی نیست و دل را به لطف و کرم سید الشهدا(ع) گره می زنیم تا شاید توفیق حضور در بین الحرمین نیز نصیبمان گردد/ آمین
 
داوود سلیمانی
اربعین ۱۴۰۱/خوزستان
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۰۳
تعداد بازدید : ۵۹۸