اخبار

دریک عملیات سخت و نفس گیر

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین پس از رفع نشتی بویلر به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین پس از رفع نشتی بویلر  به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، واحد ۳۰۵ مگاواتی  شماره یک نیروگاه رامین که بدلیل نشتی بویلر از مدار تولید برق خارج شده بود مجدد به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین در این رابطه گفت: بویلر واحد شماره یک  این نیروگاه دچار نشتی های شدیدی شده بود که ناچار شدیم بمنظور جلوگیری از آسیب های بیشتر و جلوگیری ازکاهش سطح تولید ، این واحد را از مدار تولید برق خارج نماییم. 

وی افزود: با توجه به نیاز شدید مردم به انرژی برق و فشار مضاعفی که بر شبکه سراسری حاکم است، کارکنان جهادگر این نیروگاه در شرایط سخت ،ارتفاع زیاد و در محیط گرم و نفس‌گیر بویلر اقدام به تعویض و رفع این نشتی ها و راه اندازی مجدد این واحد تولیدی نمودند.

محمدی گفت :  هم اکنون نیروگاههای حرارتی بیش از ۹۶ درصد برق شبکه سراسری را تامین می کنند و با توجه به گرمای طاقت فرسای خوزستان، نیروگاه رامین اهواز نیز نقش مهمی را در تامین برق مورد نیاز این استان و جنوب غرب کشور ایفا می کند.

محمدی اظهار داشت: تولید این انرژی حیاتی با سختی های زیادی همراه است و انتظار داریم مردم عزیز نیز با رعایت الگوهای مصرف و جلوگیری از اتلاف این انرژی باعث کاهش فشار به شبکه برق کشور شوند تا ما نیز بتوانیم برق مورد نیاز مردم را بطور مستمر و پایدار تولید کنیم.

۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۸۱