اخبار

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
مهندس سیدعلیرضا وسوی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همکاران ،خانواده بزرگ این نیروگاه و مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت

                   بسمه تعالی

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

همکاران وخانواده ارجمند نیروگاه رامین

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته شده است ، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.
خوشا به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نموده است.
خداوند منان را شاکریم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا دراین ماه پرپرکت ، با همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان نیروگاه بزرگ رامین شاهد تولید پایدار انرژی برق در ایام گرم سال بوده و خدمت رسان مردم روزه دار و شریف بوده ایم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، فرا رسیدن عیدسعید فطر را خدمت شما همکاران عزیز ،خانواده ارجمند این نیروگاه و مردم شریف  ایران اسلامی  تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در این ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد . 
امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری ماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد . " آمین یا رب العالمین " 


                                                                                     و من الله التوفیق 
                                                                                     سید علیرضا موسوی 
                                                                                 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز 
                                                                                           

۲۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۵۶
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۴۷