اخبار

نشست صمیمی همکاران در شرف بازنشستگی با مدیرعامل نیروگاه برگزار شد

نشست صمیمی همکاران در شرف بازنشستگی با مدیرعامل نیروگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در جلسه ای که با حضور تعدادی از همکاران درشرف بازنشستگی نیروگاه با مدیرعامل و تعدادی از مدیران برگزار شد، آخرین اقدامات اداری و مالی در خصوص این عزیزان مورد بررسی قرار گرفت.
 
خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه ضمن تقدیر از تلاش و خدمت همکاران در شرف بازنشستگی، و با اشاره به پیچیدگی و تنوع تجهیزات واحد‌های نیروگاه رامین ،تجربه و تخصص ارزشمند این کارکنان را گنجینه ای برای صنعت برق کشور عنوان نمود و تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم را حاصل تلاش و تعهد آنان دانست.
 
در ادامه این جلسه همکاران در شرف بازنشستگی نیز به بیان دغدغه ها و چالشهای مرتبط با بیمه تامین اجتماعی و سنوات بازنشستگی خود پرداختند. مدیرعامل نیروگاه نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات خود و تیم مدیریتی نیروگاه پرداخت و طبق این گزارش کلیه حق بیمه های پرسنل نیروگاه اعم از پرسنل رسمی و پیمانکاری تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت شد. همچنین مراحل اداری معوقات مرتبط با ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه طی شده و انشاالله پس از ابلاغ مجوزات اصلاحی از سوی سازمان تامین اجتماعی این معوقات نیز پرداخت خواهد شد.
 
محمدی همچنین با اشاره به مکاتبات و برگزاری جلسات متعدد با شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ، مستندات و تفسیرهای قانونی بمنظور اصلاح دستورالعمل پرداخت حق سنوات پایان خدمت بازنشستگان ارایه شد و اظهار امیدواری نمود این مشکلات نیز از سوی برق حرارتی مرتفع شود تا این همکاران با خاطره ای خوب دوران بازنشستگی خود را آغاز نمایند.
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۵۵