اخبار

نیروگاه رامین، پیشرو در حفظ محیط زیست

تولید برق نیروگاه رامین بیش از ظرفیت وعده داده شده است.
نیروگاه رامین، پیشرو در حفظ محیط زیست

کارون پرس: تولید برق نیروگاه رامین بیش از ظرفیت وعده داده شده است.

سرویس انرژی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، حضورش در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات، همراه با خبرهای خوشایند و قابل پذیرش برای کارشناسان و افکار عمومی بود.

وی، با توضیحات ابتدایی در خصوص تاریخچه ی این نیروگاه حرارتی برای حاضران از توفیقات دلگرم کننده ای از توانمندی شرکت متبوع خود با همراهی و زحمات کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: هر شش مدار تولید کننده انرژی برق در حال حاضر اورهال شده و با تمام توان و ظرفیت قابل اشاره ای در حال تولید برق می باشد.

مهندس موسوی، با اشاره به اینکه در مسیر و مراحل تولید برق، این نیروگاه یک نگاه جدی به ارزش های زیست محیطی در طول وظایف ذاتی خود دارد، گفت: این نکته را یادآوری می کنم که در کنار تولید انرژی برق که اصلی ترین وظیفه ی ذاتی این شرکت است، در عرض این تولید و وظیفه در حفظ محیط زیست و نگاه به اکولوژی منطقه نیز جدی بوده ایم و با رعایت مقررات داخلی و فنی شرکت و البته مقررات اعلام شده از سوی سازمان های ناظر به ویژه سازمان محیط زیست اقداماتی انجام شده است که رضایتمندی دوستان ما را به همراه داشته است.

وی در ادامه با ذکر دستور پرداختن به پنج شاخصه ی مهم زیست محیطی از سوی سازمان محیط زیست و اشاره به این مورد که هر پنج شاخصه را بر روی دودکش های نیروگاه رعایت کرده ایم،گفت: این نیروگاه  با تعبیه و راه اندازی یک کارگاه مستقل زیست محیطی با نظارت سازمان محیط زیست در داخل شرکت این نگاه را به صورت کاملا جدی  ایجاد کرده تا عملا در کنار تولید برق به حفظ محیط زیست هم نگاهی عاملانه و جدی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مورد که این نیروگاه در حفظ ارزش های زیست محیطی رودخانه کارون جدی است و پساب های تولید این شرکت مطلقا وارد کارون نمی شود .





۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۷:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۰۵۳