اخبار

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز به مناسبت «روز مهندس»

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی  مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز به مناسبت «روز مهندس»
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه طی پیامی پنجم اسفندماه سالروز تولد دانشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و " روز مهندس" را به کارکنان نیروگاه تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 

متن پیام :

 
بنام خدا
 
پنجم اسفند ماه زادروز دانشمند برجسته کشورمان خواجه نصیر الدین طوسی و نکوداشت  نقش و جایگاه « مهندسان» فرصتی ست تا یادآوری کنیم که بخش مهمی از پیشرفت و رفاه جوامع بشری مدیون نگاه خلاقانه و تلاشهای مدبرانه مهندسان و کارشناسان خبره این عرصه کارآفرین، مبتکر و توسعه گر است.
 
بی تردید طی یک قرن اخیر ، مهندسین پر توان ایرانی در صنعتی شدن کشور بیشترین و مهمترین نقش را به عهده داشته اند و در این بین ، تلاشگران صنعت برق نیز با اندیشه ها و ابتکارات خود زمینه توسعه و تقویت سایر زیرساخت‌های کشور عزیزمان را فراهم نمودند.
 
نیروگاه بزرگ رامین اهواز یکی از پیچیده ترین و متنوع ترین نیروگاه‌های کشور در بخش تجهیزات صنعتی است که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند مهندسان و کارکنان تلاشکر خود طی ۴۲ سال خدمت صادقانه توانست با گذر از موانع و چالشهای مختلف فنی و غیرفنی تامین کننده برق عمده استان خوزستان باشد. ضمن تقدیر از همه عزیزان و تلاشگران پیشکسوت نیروگاه، خرسندیم که  امروز نسل جوان و مهندسین پرتلاش این مجموعه صنعتی با کوشش و مسئولیت پذیری خود  و با  بهره گیری از تجربه و دانش گرانبها،افق روشنی پیش روی این نیروگاه و  صنعت برق کشورمان ترسیم می کنند. 
 
اینجانب ضمن تبریک روز « مهندس» از زحمات کلیه همکاران خود در بخشهای مختلف نیروگاه قدردانی و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال سلامتی توام با موفقیت را در عرصه های مختلف برایتان آرزومندم.
 
خلیل محمدی
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز
۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۷۷۲