اخبار

مسئول سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) و دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان در نشست با کارکنان نیروگاه رامین :

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تز مترقی ولایت‌فقیه است

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تز مترقی ولایت‌فقیه است
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان گفت: مهم‌ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی آن تز مترقی ولایت‌فقیه بوده که ریشه مقبولیت مردم را در مشروعیت قرآن جا داده است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط‌عمومی نیروگاه رامین اهواز ، بهمن شهریاری در نشستی که به مناسبت دهه فجر با کارکنان نیروگاه رامین برگزار شد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد و امام بزرگوار انقلاب توانست هم مردم را پای‌کار انقلاب بیاورد، نتیجه بگیرد و پای‌کار انقلاب نگه دارد؛ کاری که بسیاری از انبیاء الهی موفق به اجرای انقلابشان نشدند بماند که پای‌کار انقلابشان بمانند.
وی افزود: یعنی امام هم انقلاب کرد و هم اهدافش را اجرا کرد و مردم را پای‌کار انقلاب نگه داشت. می‌توان گفت مردمان امروز علاوه بر اینکه با امام همراه شدند و انقلاب کردند، انقلاب را نیز حفظ کردند. درصورتی‌که دوره‌های گذشته حتی دوران انبیاء الهی، مردم بعضاً با انبیاء الهی و پیامبر خدا که سایه بلافصل خدا بر روی زمین بود همراه نشدند.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان به علت‌یابی این موضوع پرداخت و گفت: علت چیست؟ بصیرت مردم سبب ایجاد این اتفاق شد. اکنون بصیرت مردم و ولایت‌مداری مردم که توسط نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد از مهم‌ترین معروف‌هاست و تداوم این بصیرت با ولایت‌مداری است.
 
مسئول سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (ع) ادامه داد: مقایسه‌ای انجام دادیم از معروف‌ها و منکرها در عملکرد پهلوی اول، دوم و انقلاب اسلامی که یک انقلاب مردمی هست در حوزه‌های امنیتی، نظامی، صنعتی، علمی، کشاورزی، دموکراسی و ... که در واقع در هیچ جای دنیا هیچ انقلابی در طراز مردمش کار انقلابی نکرد و مهم‌ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی آن تز مترقی ولایت‌فقیه است که ریشه مقبولیت مردم را در مشروعیت قرآن جا داده است و این باعث شد که حتی نتوانند هواپیما امام را در مسیر نوفل‌لوشاتو تا تهران بزنند.
وی عنوان کرد: پس این مقبولیت برای مشروعیت و این مشروعیت در ذیل قرآن با تز ولایت‌فقیه که استمرار حرکت انبیاء الهی هست باعث رشد و ترقی انقلاب ازیک‌طرف و از طرفی باعث سرخوردگی و سرشکستگی دنیای استکبار از طرفی دیگر شد.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان تصریح کرد: نباید زندگی مردم را به تحریم‌ها و مذاکرات گره زد. اکنون مذاکرات با چین و روسیه به‌خوبی در حال انجام است اما معیشت مردم نباید معطل نتیجه این مذاکرات باشد.
شهریاری در پایان به اقدامات و عملکرد نیروگاه رامین در تولید برق و خدمت‌رسانی به مردم و تقویت صنایع و کمک به شبکه برق اشاره و همچنین از اقدامات شایسته‌ای که در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی صورت‌گرفته تقدیر کرد.
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۴۰۸