اخبار

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: مهندس خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه طی پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 


 در متن این پیام آمده است:

همکاران و‌خانواده بزرگ نیروگاه رامین 

باسلام و احترام

ایام الله سراسر نور دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس‌آموزی از خون سرخ مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد از آن پاسداری می‌کنند.
صنعت برق کشورمان  ، از ابتدای این انقلاب شکوهمند نیز گام در مسیر استقلال و خودکفایی گذاشته و توانسته است با ارائه خدمات پایدار و مستمر خود به مردم و صنایع نقش مهمی در ایجاد،توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ایفا کند. 
تلاشگران صدیق نیروگاه رامین اهواز نیز با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه ارزشمند خود در این مسیر توسعه گر، توانسته اند نقش حساس و موثری را ایفا نموده و با تولید انرژی حیاتی برق طی ۴۲ سال فعالیت مستمر خود در مسیر خدمت به مردم و پشتیبانی از شبکه برق کشور تبدیل حرکت کنند.
 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جلیل‌القدر ایران اسلامی، فرارسیدن بهار پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر را به تمامی هم‌وطنان به ویژه همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه تبریک عرض نموده و امیدواریم همواره بتوانیم در سایه‌ی رهنمونهای مقام معظم رهبری در راه خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران قدم برداریم.

و من الله التوفیق
خلیل محمدی 
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز 
بهمن ۱۴۰۰
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۷۰