اخبار

ساخت 593 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت 593 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متخصص خود موفق به ساخت 593 قطعه صنعتی مورد نیاز واحدهای تولیدی خود طی 10 ماهه سال جاری شد.
 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحد 3 ، ساخت این قطعات در گارگاههای مستقر نیروگاه را نشان از بلوغ تخصصی و تجربه ارزشمند کارکنان این نیروگاه دانست و نقش این قطعات را در تسریع اجرای پروژه تعمیرات اساسی و رفع چالشهای فنی واحدهای تولید برق مهم و حیاتی دانست.
وی صرفه جویی ارزی و ریالی و خودباوری را از دیگر دستاوردهای این رویکرد دانست و از ساخت 79 نوع قطعه در دی ماه سال جاری در نیروگاه رامین خبر داد. محمدی افزود: با ساخت این قطعات مجموع قطعات ساخته شده این نیروگاه طی 10 ماهه سال جاری به 593 نوع قطعه رسید.
حمداله ممبینی سرپرست اداره کارگاههای عمومی نیروگاه نیز تعداد  قطعات ساخته شده از این قطعات طی 10 ماهه سال جاری را  ۲۷۸۷ قطعه برشمرد. وی مهمترین قطعات ساخته شده در دی ماه را ساخت رینگ سایشی بوستر پمپ ها ، ساخت شافت بوسترپمپ بهمراه ست کامل بوشهای پکینگ خور و آستینی ، ساخت کامل پیچ و مهره های استیل والو 400 آب خام و ساخت پیچ های استیج های توربوفیدپمپ عنوان نمود.
 
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۸۵۳