اخبار

برای اولین بار

ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن نیروگاه رامین اهواز

ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه با اعلام این خبر گفت : نیروگاههای حرارتی دارای ساختاری پیچیده ای هستند و نسبت به سایر نیروگاهها از تجهیزات زیادی جهت اجرای فرآیندها برخوردار هستند و عملکرد دقیق و بموقع هر یک از تجهیزات در تولید پایدار انرژی برق نقش مهمی را ایفاء می کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
محمدی گفت: برای اولین بار موفق به ساخت این تجهیز با استفاده از متریال درون نیروگاهی شدیم  که این اقدام  صرفه جویی 500 میلیون تومانی را به همراه داشت.
 داریوش عزیزدوست مدیر اداره شیمی فاز 3  نیز گفت: این تجهیز وظیفه کاهش دمای هیدروژن تولیدی را دارد که بدلیل نشتی داخلی و مسدودی مسیرهای خنک کاری مبدل( کولر) کارایی خود را از دست داده بود. عزیز دوست افزود: با مونتاژ آن توسط همکاران بخش تعمیرات بویلر و کارگاه جوشکاری نیروگاه توانستیم این تجهیز را با عملکرد مطلوبی مورد بهره برداری قرار دهیم.
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با تمرکز بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان خود بخش عمده ای از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را  با استفاده از پتانسیل داخلی و در کارگاههای مستقر در نیروگاه مورد ساخت و بهره برداری قرار می دهد که اخیرا نیز موفق به کسب رتبه سوم  ساخت داخل در میان نیروگاههای کشور شد.
 
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۰۱