اخبار

مهندس موسوی از اقدامات مهم و دانش بنیان نیروگاه رامین اهواز خبر داد

مهندس موسوی از اقدامات مهم و دانش بنیان نیروگاه رامین اهواز خبر داد
مدیرعامل این نیروگاه در نشست خبری که با اصحاب رسانه های کشور برگزار شد از اقدامات دانش بنیان و فنی- مهندسی در این نیروگاه خبر داد.
در نشست خبری مدیرعامل نیروگاه رامین با اصحاب رسانه
مهندس موسوی از اقدامات مهم و دانش بنیان نیروگاه رامین اهواز خبر داد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مدیرعامل این نیروگاه در نشست خبری که با اصحاب رسانه های کشور برگزار شد از اقدامات دانش بنیان و فنی- مهندسی در این نیروگاه خبر داد.
مهندس سیدعلیرضا موسوی مدیرعامل این نیروگاه با اعلام خبر ساخت و نصب پره های توربین این نیروگاه توسط یکی از شرکتهای داخلی و تولید روغن های مخصوص نیروگاهی ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران در خصوص اقدامات دانش بنیان ، بومی سازی وساخت قطعات و تجهیزات درون نیروگاه ، تعمیرات و راه اندازی واحد شماره 3 ، اقدامات زیست محیطی ، شفاف سازی بدهی این نیروگاه به شهرداری شهر ویس ، روند اجرایی واحد های 7 و 8 و همچنین میزان آمادگی این نیروگاه در خصوص تولید پایدارانرژی برق در پیک مصرف و ایام گرم پیش رو بودند .
این نشست خبری با حضورخبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایرنا ، پایگاه خبری – تحلیلی شوشان ، آرا نیوز ، کارون پرس ،باوی نیوز ، میلاس نیوز و روزنامه های ایران ، جام جم ، رسالت ، دنیای اقتصاد ،اعتدال ، قدس ،صبح کارون ، فرهنگ جنوب ، مزایده مناقصه ، ندای جنوب ، سرآغاز و ایام خوزستان و توسعه جنوب برگزار شد .
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۰۲