اخبار

در مقایسه با دی ماه سال گذشته

افزایش 9 درصدی تولید نیروگاه رامین اهواز

افزایش 9 درصدی تولید نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه با تولید 743 هزار و 49 مگاوات ساعت در دی ماه سال جاری 9 درصد نسبت به دی ماه سال گذشته افزایش تولید داشته است .
 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر گفت : با توجه به کاهش دمای هوا و کاهش مصرف انرژی برق در خوزستان، سطح تولید خود را متناسب با نیاز شبکه برق تنظیم می کنیم و این موضوع فرصت مناسبی است تا ضمن کاهش فشار به واحدهای تولیدی، اقدام به اجرای تعمیرات اساسی و رفع مشکلات فنی سایر واحدهای نیروگاه نمائیم . وی با اشاره به اجرای پروژه تعمیرات اساسی واحد 305 مگاواتی شماره 3 و رفع محدودیت و چالشهای فنی سایر واحدها ، تولید ۵ واحد دیگر نیروگاه را توقف ناپذیر دانست.
 محمدی میزان تولید انرژی برق این نیروگاه در دی ماه سال جاری را 743 هزار و 49 مگاوات ساعت اعلام نمود که این میزان 9 درصد نسبت به دی ماه سال گذشته افزایش داشته است . وی متوسط تولید لحظه ای در دی ماه را 222 مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی را 3350 ساعت عنوان کرد .
لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و شبکه سراسری برق کشور را ایفا می کند .
 
۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۴۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۷۴